Monday, September 28, 2009

Tawaran cinta di alam siber Part 1

Tawaran Cinta Di Alam Siber - 1

Perhatikan kata-kata anda atau pasangan bicara anda! Apabila anda mengatakan 'Ni yang I sayang kat U ni..' itu merupakan orakan pertama anda dalam usaha menawarkan cinta anda pada si dia. Boleh juga diawali dengan 'Ni yang I suka kat U ni..'; harapan masih sama; tawaran cinta, tetapi barangkali anda merasakan masih terlalu awal atau malu, pemilihan kata ’suka’ lebih selesa..

Jika anda ditawari dengan kata-kata seperti ini, bermakna si dia punya naluri lebih dari biasa. Dia mahu mendekati anda lebih dari biasa. Harapan bermula dengan mendekati kemudian mengenali. Jika atur-cara itu berkembang baik, maka harapan itu diakhiri dengan menawan atau memiliki(cinta pasangan). Sebaliknya jika anda yang mengucapkannya, sedarilah bahawa anda sedang berusaha untuk menjalinkan hubungan cinta dengannya. Camkan ini!

Lazimnya ucapan ini didahulukan dengan budi. Mungkin sedikit informasi, mungkin sedikit nasihat. Dengan itu anda pun melontarkan kata ’Ni yang I sayang kat U ni’ yang barangkali sekian waktu menanti saat-saat atau peluang itu muncul tiba. Sejauh mana perhubungan itu berlangsung, itu sangat bergantung kelancaran perkembangan perhubungan itu sendiri. Tetapi dua insan yang sudah siap punya keinginan memiliki dan dimiliki, tentu itu bukan perkara yang sukar. Tunggu dan lihat!..

Salam persaudaraan..

_______________
ZamZam Jarkaseh

No comments:

Post a Comment